måndag 16 februari 2009

Vill ha



Vill ha :-)

Tänk er att ha en dusch som ändrar färg om vattnet är varmt eller kallt....

ifall man inte skulle känna det själv så ser man det ju :-)

.

Måste ju bara finnas i varje hem eller hur????

.

Funderar skarpt på att skaffa en...lite häftigt är det ju...

1 kommentar: