tisdag 10 februari 2009


Efter att ha sprungit upp och ner i natt så har jag nu kläderna på och känner mig ganska pigg....

Ska åka till mitt jobb och hämta lite papper som jag behöver...visste ju inte att jag skulle bli liggandes hemma ;-)

Sen blir det nog sängen igen för jag tittar på termometern och den har gått ner 2 grader sen i morse och -8 är kallt tycker jag....


Fy för vinte och kyla

Hej svejs / lingonfejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar