onsdag 11 februari 2009

Brödbak mitt i natten



Då har man varit uppe i natt och bakat....

Jag var så trött i går att jag la mig tidigt...jag skulle ha bakat men orkade inte och alla sa att det var ok och jag sa till grabbarna att de kunde äta gröt på morgonen...

Vaknade vid 02.30 och gick upp och såg då en termos...hjälp...ena grabben ska ha friluftsdag...och inget bröd finns...hmmm...bara att sätta igång och baka..

Klockan 05.00 var allt färdigt och jag kunde krypa ner under täcket igen..skönt..

Nu är alla uppe och har ätit frukost...en ska på friluftsdag och den andra till skolan...gubben ska lägga sig igen men jag blir nog sittande en stund framför datorn....ska leta och se om det inte finns någon fotoutmaning idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar