fredag 13 februari 2009

Fredagsfoto-gryning

Morgonmänniska som jag är så har jag några foton från morgonen
så här kommer mitt bidrag denna fredag den 13:e :-)

Grannens barnbarn har gjort en snögubbe och var ute såååå tidigt på morgonen och tände lyktan.......

7 kommentarer:

  1. Tänk vad barn kan hitta på , ha en god morgonstund

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt!!
    Ha en mysig morgon!
    =)

    SvaraRadera
  3. Dagsfärsk bild. Imponerad. Själv letade jag i mitt arkiv igår...
    Ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  4. Ja barn, riktigt små i alla fall, är ena riktigt pigga filurer. Det blir annat när tonåren närmar sig ;-). "Lilla" F sover gärna till 10 nu............Trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Du är uppe med tuppen, och grannens barn också.
    Härlig bild.
    Ha det så gott // Nettan

    SvaraRadera
  6. Är man morgonpigg har man möjlighet till att fånga gryningen. Mysigt

    SvaraRadera