Vackert med dol, blå himmel och snö.http://www.carpediemmie.blogspot.com
En fin vinterbild som passar bra in på temat :)Ha´de fint/E-L
Vad vackert när solen silar sig genom träden :)Ha en fin dag Marie :)
Vad kul att du är med i gänget. Fian foton.
Ser härligt ut med en klar sol och vit snö/Lis
Vilken mysig bild, så härlig vinkel och så SOLEN!Krya på Dej!annette
Så läckert när solen lyser genom träden, ha det bra
Jättefin bild! Fint med solen som lyser mellan träden och skuggorna är helt underbara. :)
vilken fin vinterväg.. där skulle jag kunna promenera.. ha en toppen dag..:)
Vackert med dol, blå himmel och snö.
SvaraRaderahttp://www.carpediemmie.blogspot.com
En fin vinterbild som passar bra in på temat :)Ha´de fint/E-L
SvaraRaderaVad vackert när solen silar sig genom träden :)
SvaraRaderaHa en fin dag Marie :)
Vad kul att du är med i gänget. Fian foton.
SvaraRaderaSer härligt ut med en klar sol och vit snö/Lis
SvaraRaderaVilken mysig bild, så härlig vinkel och så SOLEN!
SvaraRaderaKrya på Dej!
annette
Så läckert när solen lyser genom träden, ha det bra
SvaraRaderaJättefin bild! Fint med solen som lyser mellan träden och skuggorna är helt underbara. :)
SvaraRaderavilken fin vinterväg.. där skulle jag kunna promenera..
SvaraRaderaha en toppen dag..
:)