tisdag 10 februari 2009

Tisdagstema-utomhus


Detta är ju nytt för mig så det kanske inte blir rätt men jag provar ändå...



Denna bild är från området vi bor i och vi har fått massaor av snö


Vill ni se andra bidrag så gå gärna hit eller varför inte vara med själva.

9 kommentarer:

  1. Vackert med dol, blå himmel och snö.

    http://www.carpediemmie.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. En fin vinterbild som passar bra in på temat :)Ha´de fint/E-L

    SvaraRadera
  3. Vad vackert när solen silar sig genom träden :)
    Ha en fin dag Marie :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du är med i gänget. Fian foton.

    SvaraRadera
  5. Ser härligt ut med en klar sol och vit snö/Lis

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig bild, så härlig vinkel och så SOLEN!

    Krya på Dej!

    annette

    SvaraRadera
  7. Så läckert när solen lyser genom träden, ha det bra

    SvaraRadera
  8. Jättefin bild! Fint med solen som lyser mellan träden och skuggorna är helt underbara. :)

    SvaraRadera
  9. vilken fin vinterväg.. där skulle jag kunna promenera..
    ha en toppen dag..
    :)

    SvaraRadera