I går var jag på resande fot hela dagen efter jobbet.....
Vi var i Västerås där vi träffade svärfar och sen 2 av mina svågrar...den ene av dom bor i Norge och honom träffar vi så sällan så det var trevligt......
.
Fy fasen vad kallt det var i går men ser nu att det är lika kallt idag...-15 står det på termometern...brrrr.
.
Nu sitter jag färdig för att ge mig av till ishallen där jag ska sitta dörrvakt i utvisningsbåset...brrrr.... Varför håller man på med vintersport när det är så kallt???? huga..
.
Återkommer senare under dagen med information om matchen och annat onödig information..
Ha en bra Alla hjärtans dag

Jag älskar den bild till detta inlägget. Helt ljuvlig.
SvaraRaderaDet stället heter Lögarängen och ligger i Västerås...vi går alltid där med trollet...ligger fint vid mälaren....men det byggs stora lägenheter till Stockholmarna där i miljonklassen så det är väl snart förstört...kram
SvaraRadera