lördag 14 februari 2009

På resande fot

I går var jag på resande fot hela dagen efter jobbet....
.
Vi var i Västerås där vi träffade svärfar och sen 2 av mina svågrar...den ene av dom bor i Norge och honom träffar vi så sällan så det var trevligt......
.
Fy fasen vad kallt det var i går men ser nu att det är lika kallt idag...-15 står det på termometern...brrrr.
.
Nu sitter jag färdig för att ge mig av till ishallen där jag ska sitta dörrvakt i utvisningsbåset...brrrr.... Varför håller man på med vintersport när det är så kallt???? huga..
.
Återkommer senare under dagen med information om matchen och annat onödig information..
Ha en bra Alla hjärtans dag

2 kommentarer:

  1. Jag älskar den bild till detta inlägget. Helt ljuvlig.

    SvaraRadera
  2. Det stället heter Lögarängen och ligger i Västerås...vi går alltid där med trollet...ligger fint vid mälaren....men det byggs stora lägenheter till Stockholmarna där i miljonklassen så det är väl snart förstört...kram

    SvaraRadera