onsdag 11 februari 2009

Sova sova säng säng säng



Nu är det mitt i natten för mig.....kanske beror det på att jag var uppe hela natten och bakade :-)

Nu ska jag iaf ta mig i kragen och släpa mig upp till sängkammaren och dra duntäcket över huvudet och jag hoppas atta JB vill ha en dejt....helst hela natten så jag slipper böna och be eller sitta uppe ensam....så jäkla tråkigt...

Hoppas ni har det bra där ute.....här snöar det lite och jag hoppas det stannar vid lite...

Käka kex / träna o väx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar